söndag 12 juli 2009

i helgen..

..har jag jobbat, men har ändå hunnit leva lite :)
Medans jag har jobbat har Fia spenderat helgen med farbror Jonas och farbror Robert.. Mina söta bröder och Fias favoriter :)

Även Johnny har jobbat och slitit hela helgen..

Lördagen var det jobb som gällde hela låååånga dagen innan det bar iväg till Finnliden och deras valpträff, som jag och Fia fick dispens att vara med på :)
Där hade prestigefyllda tävlingar utkämpats under hela dagen.
Fia och pappa Bertil fick pröva på agilitybanan som dom använt i tävlingarna tidigare under dagen.
Fia blev lite het och tyckte det var huuur kul som helst!! :)
En mkt trevlig kväll med mkt hundprat, kubb och mys framför elden!
Tusen tack Kicki och Ulf, och alla andra som var där!! :)

Liksom lördagen så jobbade jag hela Söndagen, och sen var vi bjudna på grillat i Tranuträsk, hos Johnnys föräldrar. Alltid lika trevligt!

Nu är vi ett slitet gäng som funderar på om vi ska orka hyra en film på Statoil..eller om vi nästan skulle tacka för idag och gå och lägga oss..


4 kommentarer:

  1. Tack för i helgen ;) /Martina.

    SvaraRadera
  2. Härligt med blogg! Ska självklart följa den! /Ekka

    SvaraRadera
  3. Japp, nu kan jag kommentera :)
    Kul att ni fick vara med i Finnliden, kan tänka mig att du, Fia, tycker agility är skitkul! (det tycker din mor med!)
    Kram Gammelmatte Therese, morsan Ronja och brorsan Ceasar

    SvaraRadera
  4. Nu vill vi ha uppdatering !! :-D

    //Therese M

    SvaraRadera